وبلاگ - آخرین اخبار
درمان قطعی وزوز گوش

درمان قطعی وزوز گوش را چگونه انجام دهیم؟

قطعا بیشتر افرادی که مبتلا به وزوز یا صدای در سر یا گوش ها هستند تمایل به درمان قطعی وزوز گوش دارند. در بادی امر باید ذکر کرد که افرادی که می پرسند که آیا وزوز گوش درمان قطعی دارد باید بیان کرد که پاسخ مثبت است. اما همچنین باید در نظر داشت که وزوز گوش یک عارضه مزمن است که درمان آن هم مزمن و طولانی است. امروز می خواهیم درباره درمان قطعی وزوز گوش و انواع آن صحبت کنیم. لغت وزوز یا Tinnitus از کلمه لاتین Tinnier به معنی زنگ زدن گرفته شده است. وزوز صدای ناخواسته ای است که بدون محرک خارجی توسط بیمار در سر یا گوشها  شنیده می شود. نوع صدای شنیده شده در وزوز ممکن است به صورت ممتد یا مواج و متناوب شنیده شود. دانشمندان وزوز را نشانه ای از بیماریهای گوش ذکر می کند که ممکن است در اثر عوامل مختلف ایجاد شود. در ادامه مهمترین درمان های قطعی وزوز گوش بیان می شود.

مزایای استفاده از سمعک برای درمان قطعی وزوز گوش

سمعک های با تکنولوژی حذف وزوز گوش وجود دارد. استفاده از آنها مفید است…

دکتر فوق تخصص وزوز گوش

بهترین دکتر وزوز گوش در ایران چه کسی است؟ وزوز گوش یک اختلال گوش و شنوایی است که باعث شده است افرادی که به این عارضه دچار شده اند به دنبال دکتر فوق تخصص وزوز گوش باشند. واقعا باید ذکر کرد برای وزوز گوش به چه دکتری مراجعه کنیم. لازم است توضیح داده شود که اساسا مشکل وزوز گوش از کجا نشات می گیرد و اگر فردی دچار شد باید به کجا مراجعه کند. به صورت کلی باید اشاره کرد که کم شنوایی و یا مشکل در دستگاه شنوایی انسان باعث شده است که این افراد وزوز یا صدای در گوش را حس کنند و به دکتر فوق تخصص وزوز گوش برای درمان مراجعه کنند. لذا در مواردی که کم شنوایی وجود ندارد احتمال درگیری سایر قسمت های مغزی که دخیل در امر وزوز هستند وجود دارد. در چنین مواردی باید به نورولوژیست یا متخصص مغز و اعصاب و نهایتا به روانپزشک مراجعه شود. همان طور که گفته شد وقتی کم شنوایی وجود دارد دکتر فوق تخصص وزوز گوش را می توان افراد تخصص یافته در امر شنوایی و سمعک در نظر گرفت. جناب دکتر ولدبیگی متخصص حوزه سمعک و شنوایی در زمینه وزوز و صدای گوش فعالیت دارد.

برای وزوز گوش چه کار کنیم؟

آیا وزوز گوش درمان قطعی دارد ؟ اگر مبتلا به وزوز گوش هستید و سردرگمید که برای وزوز گوش چه کار کنیم این مقاله قطعا به شما کمک خواهد کرد. همان طور که می دانید در امر پزشکی، تشخیص درست مشکل و بیماری کمک شایانی به درمان آن خواهد کرد. در مبحث اینکه برای وزوز گوش چه کار کنیم باید در نظر گرفت که اساسا چرا وزوز یا صدای در سر ایجاد شده است که بخواهیم آن را درمان کنیم یا به عبارت بهتر آن را از بین ببریم. طبق مستندات علمی، بیشترین دلیلی که می تواند باعث ایجاد وزوز در گوش گردد کم شنوایی است. به عبارتی افرادی که وزوز دارند با احتمال بسیار بالا شکلی از کم شنوایی یا اختلال در دستگاه شنوایی دارند. این مشکل ممکن است در سرتاسر دستگاه شنوایی اعم از جرم گوش، پرده گوش، گوش میانی، گوش داخلی ، اعصاب شنوایی و نهایتا قسمت های از مغز که مربوط به شنوایی و صدا است رخ داده باشد. لذا به علت پیچیدگی موضوع اگر نیاز دارید که برای وزوز گوش چه کار کنیم لازم است با دکتر فوق تخصص وزوز گوش مشورت کنید تا با بررسی کامل شنوایی به تشخیص بیماری و درمان آن مبادرت ورزد.

درمان شگفت انگیز وزوز گوش

آیا وزوز گوش درمان قطعی دارد ؟راهکارهای مختلفی برای وزوز گوش در کتب مختلف آمده است. اما بدون تردید یکی از روش های که درمان شگفت انگیز وزوز گوش را ایجاد می کند ماسکر است. ماسکر دستگاهی شبیه سمعک است که توانایی ایجاد صداهای مختلف با شدت های متفاوت دارد. استفاده از این دستگاه باعث می شود که به صورت کاملا معنی داری شدت وزو گوش کم شود. درمان شگفت انگیز وزوز گوش البته باید طبق برنامه ریزی های خاص انجام شود. نکته شایان ذکر در این حوزه، ” زمان” است. به این معنی که اگر مدت زمان ابتلا به وزوز کم باشد مثلا زیر یکسال احتمال از بین رفتن وزوز گوش هم بیشتر است و هر چه مدت زمان طولانی شود درمان آن نیز طولانی تر و سخت تر خواهد بود. اخیرا دستگاه ماسکر درون سمعک های معمولی تعبیه شده است به طوری که می توان همزمان هم از سمعک استفاده کرد و هم از مزایای ماسکر بهره مند شد. البته همه سمعک ها مجهز به این تکنولوژی نیستند تنها برخی از سمعک خاص این تکنولوژی را دارند. برای درمان شگفت انگیز وزوز گوش و کسب اطلاعات بیشتر به کلینیک سمعک تهران صفیر مراجعه کنید.

هزینه درمان وزوز گوش

وزوز گوش عارضه ای است که آزاردهنده و ناخوشایند است و بیشتر افرادی که این عارضه را درک می کند تمایل به درمان آن دارند. هزینه درمان وزوز گوش بستگی به نوع و زمان درک آن دارد. به این نحو که اگر در شروع وزوز فرد اقدام به درمان کند ممکن است با یک دوره دارو درمانی یا برطرف کردن علت اصلی وزوز هزینه درمان وزوز گوش به حداقل ممکن برسد. اما اگر مدت زمان درک آن طولانی شود نیاز هست که از وسایل مخصوصی که پیشتر در مورد آن صحبت شد استفاده شود. هزینه درمان وزوز گوش در صورت استفاده از این دستگاه ها بالا است به طوری که هزینه هر دستگاه در حداقل قیمت خود به ۵ میلیون تومان می رسد و چه بسا دستگاه های وجود دارد که قیمتی بالغ بر ۲۰ میلیون دارد. لذا توصیه می شود چنانچه می خواهید هزینه درمان وزوز گوش کاهش پیدا کند در صورت دچار شدن در اسرع وقت برای درمان آن اقدام کنید.

انواع درمان قطعی وزوز گوش

بهترین دکتر وزوز گوش در ایران چه کسی است؟ آیا وزوز گوش درمان قطعی دارد ؟ مراجعه به یک دکتر خوب برای وزوز گوش از اولین اقدامات برای برطرف کردن مشکل است. وزوز گوش یک اختلال مزمن است که درمان طولانی مدت نیز برای آن در نظر گرفته می شود. به صوررت یک قانون اینکه هر چه مدت زمان شروع وزوز کمتر، درمان آن زودتر و هرچه زمان آن طولانی، درمان آن نیز طولانی تر خواهد بود. همچنین اینکه وزوز قابل درمان است اما برای انتخاب روند درمانی مناسب باید بررسی های تکمیلی انجام شود. برای وزوز گوش به چه دکتری مراجعه کنیم سوالی است که به کرات پرسیده می شود. برای درمان قطعی وزوز روش های متفاوتی از قدیم تا به الان وجود داشته است که در ادامه به مهمترین این درمان ها به صورت خلاصه پرداخته می شود:

  1. سمعک
  2. پوششگر
  3. تجهیزات تلفیقی
  4. کاشت حلزون
  5. دیگر استراتژی ها
  6. دارو درمانی
  7. تاثیر ویتامین ها
  8. ورزش کردن
  9. تجریک الکتریکی
  10. بیوفیدبک

انواع  وزوز گوش و درمان قطعی وزوز گوش

زمان، مهمترین فاکتور برای درمان وزوز است. اقدام زودتر، نتیجه بهتر…

سمعک | راهی برای درمان قطعی وزوزگوش

سمعک ها اغلب برای بیماران وزوزی که کم شنوایی مشخص دارند مفید هستند. سمعک های قابل برنامه ریزی فرصت تنظیم الگوی تقویت را برای روند صوتی مطلوب و درمان قطعی وزوز گوش برای ادیولوژیست فراهم می­ کنند. به این دلیل، برای بیمارانی که می­توانند هزینه آن را بپردازند،  سمعک های قابل برنامه ریزی و هوشمند با ویژگی برنامه کنترل وزوز گزینه مناسبی است. دانشمندان این زمینه معتقدند که سمعک برای کنترل وزوز باید بکار برده شود. به دلیل اینکه سمعک با تقویت  اصوات زمینه سبب پوشش وزوز می شود. گزارش اکثر کلینیک­های وزوز حاکی از آن است که سمعک در بیشتر بیماران مفید می­باشد. گزارش شده است که استفاده  از سمعک سبب آرامش بیماران دارای وزوز می­ گردد.

برای آشنایی با انواع سمعک نامرئی هوشمند از جمله سمعک اتیکن و سمعک ویدکس … می توانید مقالات سایت تهران صفیر را مطالعه کنید.

مزایای استفاده از سمعک

مزایای استفاده از سمعک برای درمان قطعی وزوز گوش شامل موارد زیر است: مزیت سایکوژیکی یا روانی برای فرد استفاده کننده خواهد داشت زیرا توجه بیمار به مشکل شنوایی، از توجه او نسبت به وزوز کاسته می شود و این سبب کاهش استرس و کاهش درک وزوز او می­ گردد. با بهبود شنوایی فرد باعث می شود که فرد درکی درستی از منشا وزوز داشته باشد که مشکل از کم شنوایی است و با رفع کم شنوایی تا حد زیادی وزوز هم قطع خواهد شد. برای کسب اطلاعات در زمینه سمعک و قیمت سمعک می توانید به  مقالات سایت تهران صفیر رجوع کنید.


قیمت سمعک
برای کسب اطلاع از قیمت انواع سمعک این مقاله را مطالعه نمایید

پوشش گر یا ماسکر ها

پوشش گر¬ها یا ماسکر ها وسایلی هستند که با تولید صدای خاص متناسب با فرکانس وزوز فرد، وزوز را می پوشانند. در تجربیات سایکو اکوستیک، این بدان معنی است که دریافت یک محرک صوتی یا تولید محرک دیگر (پوشاننده) به صورت فیزیکی باعث درمان قطعی وزوز گوش و نشنیدن وزوز هنگام استفاده از این وسایل می شود. این ماسکر ها در نسل سمعک های جدید موجود می باشند. در این روش از صداهای با پاسخ فرکانسی مختلف که بتوانند به آسانی وزوز گوش را پوشش یا ماسک کنند استفاده می شود همچنین اینکه از برخی صداهای دلنشین مانند صدای دریا یا اقیانوس نیز در برخی از مدل های پیشرفته استفاده می شود.

کم شنوایی باعث وزوز گوش می شود استفاده از سمعک باعث کاهش شدت وزوز می شود…

تجهیزات تلفیقی

وسیله ای که شامل ترکیبی از سمعک گوش و پوششگر می باشد. دارای دو ولوم کنترل مجزا می باشد، که هر کدام دارای یک عملکرد می باشند اکثر بیماران دارار وزوز دارای کم شنوایی نیز می باشند  با استفاده از این وسیله در واقع اصوات تقویت می شوند و پوشش نیز در حداقل سطح مناسب ارائه میشود. هنگام استفاده از تجهیزات تلفیقی، متخصص باید در درجه اول شنوایی را تنظیم کند و سپس پوشش را در حدی که وزوز را بپوشاند تنظیم نماید.

کاشت حلزون راهی برای درمان قطعی وزوزگوش

بیمارانی با کم شنوایی شدید تا عمیق دوطرفه اغلب نمی­توانند برای صوت درمانی (یعنی استفاده از اصوات خارجی برای آسودگی از وزوز) پیروی کنند. بهترین دکتر وزوز گوش در ایران چه کسی است؟ مراجعه به یک دکتر خوب برای وزوز گوش از اولین اقدامات برای برطرف کردن مشکل است. خوشبختانه، نتایج چندین مطالعه نشان داده که کاشت حلزون گوش برای تعداد زیادی از بیمارانی که تجربه وزوز را قبل از کاشت داشته اند باعث کاهش یا درمان قطعی وزوز گوش شده است. بنابراین کاشت حلزون یک گزینه ماندنی برای بعضی از بیمارانی است که وزوز و کم شنوایی دوطرفه را  تجربه کرده اند.

سایر وسایل برای بهبود شنوایی در درمان قطعی وزوز گوش

استراتژی های مدیریت وزوز

شدت وزوز اغلب با مشکلاتی مثل بیخوابی، نگرانی و افسردگی در ارتباط است. این قبیل موضوعات می­توانند یک چرخه نادرست را شکل دهند که هرکدام یکدیگر را بدتر می­کند. همیشه وزوز نقطه شروع این سیکل نیست. بیشتر بیماران افسردگی، بی خوابی یا استرس را قبل از وزوز تجربه می­کنند.

شکل ۱: ارتباط بین ایجاد وزوز و استرس، خستگی و افسردگی

دیگر استراتژی های مدیریت وزوز و درمان قطعی وزوز گوش

دارو درمانی و درمان قطعی وزوز گوش

تعداد اندکی از داروها، به شکل مؤثری برای کاهش شدت یا درک وزوزهای مزمن مؤثر هستند.  توصیه می­شود تجویز داروها برای درمان بی خوابی، اضطراب، افسردگی، ترسها، تمایلات عقده ایی- اجباری یا سایر مشکلات روانی با مشورت متخصصین این زمینه صورت پذیرد. داروهای ضد اضطراب مثل باربتوراتها، بنزودیازپین، پروپرانول و آنتی هیستامین ها نیز درکنترل وزوز مورد استفاده قرار می­گیرند. باربیتوراتها دردرجه اول، به عنوان مسکن می باشند برای بیخوابی موثر می­باشند. داروی انتخابی آنها دیازپام، فلورازپام است، این داروها سیگنالهای آوران سیستم شنوایی را در سطح ساقه مغز یا بخشهای بالاتر در سیستم اعصاب مرکز ی مهار می کنند. برای وزوز گوش به چه دکتری مراجعه کنیم که در این حالت باید به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه شود.

برای کسب اطلاع از انواع سمک گوش از جمله سمعک حلزونی به دیگر مقالات سایت مراجعه نمایید.

درمان قطعی وزوز گوش میانی

وزوز گوش درمان جراحی ندارد…

اثر ویتامین ها بر درمان قطعی وزوز گوش

ویتامین ها و از جمله اسیدنیکوتینیک به دلیل اثر گشاد کنندگی عروق و بر اساس این فرضیه که سبب افزایش جریان خون می شوند برای کنترل وزوز توصیه شده اند. گزارشات زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه استفاده از ویتامین A سبب بهبود شنوایی و کاهش وزوز می­گردد. روی نیز برای کنترل وزوز توصیه شده است. این مکمل ها به تنهایی، احتمالا بلندی یا شدت وزوز بیمار را کاهش نخواهند داد. اما مکمل ها می­توانند به حفظ یا بهبود سلامت کلی بیماران که شامل سلامت و عملکرد سیستم شنوایی دوگوشی هم می­شود کمک کنند.دریافت مکمل های غذایی مناسب همچنین می­تواند احساس تندرست بودن را در بیماران بهبود بخشد. بیمارانی که نقش فعالی در حفظ سلامتی­شان دارند احساس می­کنند که کنترل بیشتری بر شرایطشان دارند. این دید مثبت می­تواند در افزایش خوش بینی و نهایتا کاهش شدت وزوز نقش داشته باشد.

استفاده از مکمل غذایی برای درمان قطعی وزو گوش

تشویق به ورزش کردن در درمان قطعی وزوز گوش

بعضی بیماران به خاطر اینکه ورزش بلندی وزوزشان را افزایش می­دهد، سطح فعالیت فیزیکی­شان را کم می­کنند. این افزایش در وزوز تقریبیا همیشه موقتی است و با افزایش فشار خون در هنگام ورزش در ارتباط است. به خاطر اینکه مزایای ورزش منظم (شامل کاهش استرس، بهبود سلامت قلبی عروقی، تون عضلات، حوصله و الگوهای خواب) بسیار مهمتر از افزایش موقت وزوز است، توصیه می­کنیم که بیماران هنگامی که امکان دارد فعالیت های فیزیکی متنوع را به کار بگیرند.

درمان قطعی وزوز گوش غیرمزمن

تحریک الکتریکی

یکی از روشهای کنترل و یا درمان وزوز استفاده از تحریک الکتریکی  می باشد که اولین بار توسط  Feldman در سال ۱۳۸۲  مطرح گردید  محل الکترود، نوع الکترود، و نوع جریان الکتریکی مورد استفاده، در میزان موثر بودن وسیله برای کنترل وزوز نقش دارند. اثر بخشی آن کاملا معلوم نیست ممکن است در یک فرد شدت و میزان وزوز را کم کند و در فرد دیگر کاهش ندهد.

بیوفیدبک

تکنیکهای بیوفیدبک برای یاد دادن روشهای کنترل استرس به بیمار طراحی شده اند. تکنیک بیوفیدک مشاهده اثرات شل شدن عضلات با استفاده از الکترومیوگرافی (ENG) می­باشد.  الکترومیوگرافی برای ثبت سرعت تخلیه خودبه خودی عصبی عضلانی بکار برده می شود. با استفاده از این روش علایم الکتریکی عضلات به صورت علایم بینایی ظاهر می­شوند و فرد می تواند با استفاده از این علایم به میزان شل بودن عضلات پی ببرد و از آن به عنوان راهنما جهت ایجاد شرایط مطلوب استفاده نماید. هدف نهاییاز تکنیک­هایی بیوفیدبک آن است که بیمار یاد بگیرد چگونه با شل کردن عضلات استرس خود را کم کند.

اثر هیپوتیزم روی درمان قطعی وزوز گوش

مشخصات انواع برندهای سمعک نامریی را ما در سایت تهران صفیر قرار داده ایم؛ درادامه می خواهیم درباره سمعک فوناک ببیشتر بدانیم. برای وزوز گوش به چه دکتری مراجعه کنیم. برای وزوز گوش به چه دکتری مراجعه کنیم. برای درمان قطعی وزوز گوش، با کلینیک سمعک تهران صفیر تحت مدیریت دکتر ولدبیگی تماس بگیرید.

درمان وزوز گوش با قطره

آیا وزوز گوش درمان قطعی دارد؟  افرادی که وزوز گوش دارند گاها برای درمان آن از انجام هیچ کاری دریغ نمی کنند به همین دلیل گاها از روش های غیر علمی برای درمان آن استفاده می کنند که ممکن است علاوه بر مفید نبودن این روش ها، لطمات جبران ناپذیری نیز به بار آورد. یکی از این روش ها، درمان وزوز گوش با قطره است تا کنون هیچ قطره شیمیایی یا گیاهی که از نظر علمی برای درمان وزوز گوش مورد تایید باشد ساخته نشده است. بنابراین استفاده از این ماده ها با عنوان درمان وزوز گوش با قطره ممکن است باعث آسیب جدی به کانال یا پرده گوش شود و عملا کار درمان مضاعف گردد. همان طوری که قبلا ذکر شد وزوز ناشی از بهم خوردن دستگاه شنوایی یا اختلالات روانی است و درمان آن نیز به صورت آرام آرام با استفاده از تکنیک های ذکر شده انجام شده صورت می پذیرد. استفاده از هر روش غیر علمی نظیر همین درمان وزوز گوش با قطره ، نتایج مثبت و سودمندی در بر نخواهد داشت توصیه می شود قبل از استفاده از چنین روش های با متخصص گوش و حلق و بینی یا شنوایی شناس مشورت کنید.

خوب بشنوید خوب زندگی کنید
سمعک تهران صفیر
دکتر ولدبیگی

پرسش های رایج درمان قطعی وزوز گوش

وزوز گوش مشکلی است که هرکس ممکن است به آن دچار شود. این مشکل گاه مقدمه شروع مشکلات شنوایی است و گاه مسئله ای گذرا خواهد بود. بنابراین شناسایی دلیل وز وز گوش و راه های رفع آن ازجمله مسائلی است که می تواند از بروز مسائل بزرگتر جلوگیری کند. در ادامه به مهمترین سوالات در این زمینه پرداخته می شود تا زمینه آشنایی بیشتر با پدیده وزوز گوش و راههای پیشگیری از آن را فراهم سازد.

وزوز گوش چیست؟

وزوز یا تینیتوس گوش به صدای اطلاق می شود که در گوش یا سر شنیده می شود. این صدا بدون وجود منبع صوتی خارجی شنیده می شود به همین دلیل عارضه ای آزار دهنده می باشد.

دلیل ایجاد وزوز یا سوت زدن مزمن گوش چیست؟

وزوز مزمن به دو دلیل اصلی ایجاد می گردد ۱- کم شنوایی که در بیشتر مواقع سوت زدن گوش بخاطر همین موضوع است و ۲- مشکلات روانی مانند استرس، کم خوابی، اضطراب و …

درمان وزوز گوش چیست؟

وزوز گوش اگر به علت کم شنوایی باشد استفاده از سمعک تنها راه درمان آن است اما اگر منشاء آن کم شنوایی نباشد با تغییر سبک زندگی و مشورت با روانپزشک یا متخصص مغز و اعصاب قابل درمان است.

نکته اصلی برای حذف وزوز چیست؟

زمان. وزوز گوش اگر ایجاد شود یکی از نکات حیاتی برای درمان آن این است که در اسرع وقت برای درمان آن اقدام شود. وزوز مقاوم به درمان است و اگر زمان بگذرد و اقدامی برای درمان نگردد احتمال از بین رفتن آن کمتر است.

آیا استفاده از سمعک برای کاهش شدت وزوز مفید است؟

وزوز معمولا به علت کم شنوایی ایجاد می شود استفاده از سمعک به خاطر برطرف کردن مشکل کم شنوایی و تقویت صداهای که فرد توانایی شنیدن آنها را ندارد و بیشتر مواقع همین صداها باعث وزوز می شود باعث می شود که شدت درکی وزوز کمتر شود.

2.6/5 - (12 امتیاز)
85 پاسخ
  1. محمد
    محمد گفته:

    ۰۹۳۵۱۰۴۳۷۲۰سلام من گوش چپم سالهاست شاید بیش از ۱۵سال که انگار تریلی پنچر شده باصدای بلند سوت میکشد به این وضع عادت کردم البته از بچگی پرده گوشم سوراخ و هیچ شنوایی ندارد الان ۶۰ سال دارم بعضی وقتها کلافم میکند نمیدانم چکا بکنم که الآن بفروش افتادم

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام بر شما نوار گوش بگیرید برای بفرستید یا تشریف بیارید مطب برای شما انجام شود و متعاقبا خدمت شما عرض خواهم کرد

      پاسخ
  2. زهرا
    زهرا گفته:

    سلام.خسته نباشید.
    خانم ۵۰ساله ای هستم که به مدت تقریبا ۱۰ساله گوشم صدا میده و چهار ساله دارم دارو میخورم
    اول فقط گوش چپم بود ولی مدتیه که گوش راستم هم درگیر شده و خیلی اذیت میشم طوری که شبم نمیتونم بخوابم و صداش رو اعصابمه
    .داروها برام زیاد تاثیر نداشته .دنبال درمان قطعیم.تورو خدا کمکم کنید.

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام بر شما
      برای شما نیاز هست ارزیابی تخصصی وزوز انجام شود
      لطفا وقت بگیرید و به کلینیک مراجعه کنید
      با تشکر
      دکتر ولدبیگی

      پاسخ
      • زهرا
        زهرا گفته:

        خیلی متشکرم از وقتی که برای بیماران میزارید. تهرانم میام امیدوارم نتیجه بده.
        توی توضیحات٬درمورد درمان قطعی وزوز گوش با درمان ترکیبی صحبت شده.میخواستم بدونم این روشها
        تو ایرانم انجام میشه؟
        برای من ممکنه جواب بده؟

        پاسخ
        • تهران صفیر
          تهران صفیر گفته:

          سلام
          متعاقب ارزیابی اولیه مشخص می شود.
          با تشکر
          دکتر ولدبیگی

          پاسخ
  3. محمد
    محمد گفته:

    با عرض سلام
    ۷۸ سال دارم. حدود دو ماه است که بطور دائم دو نوع صدا در گوشم می شنوم. یکی موسیقی دائم همراه با آواز یا بدون آواز دستجمعی که با شعری که من بخوانم همنوا می‌شود و بطور دائم تکرار می‌شود. با تمرکز می توانم ضرب آهننگ وحتی شعرش را تغییر بدهم ولی حذف ناپذیر است. دیگر یک صدای هوم دائم است که کم و زیاد میشود. بسیار کلافه کننده است. برخی شبها نمی خوابم. قرص آمیبت به من داده اند که تأثیری ندارد. پزشک قلب قرص آمی تریپتیلین داد که ابتدا تأثیر داشت ولی حالا تأثیر ندارد. سی تی اسکن هم گرفتم گفتند مشکل مغزی نیست. تقاضادارم کمک بفرمائید.

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام بر شما
      شما نیاز به معاینه گوش و ارزیابی شنوایی دارید.
      به کلینیک مراجعه کنید تا راهکار مناسب برای شما انجام شود
      با تشکر
      دکتر ولدبیگی

      پاسخ
  4. نيكو
    نيكو گفته:

    سلام من از اروميه مزاحمتون ميشم ! حدودا ٥ ماه است گوش سمت راست من صدا ميده و وقتي چيزي فوت مي كنم اين صدا كم ميشه ! يكيم بعضي وقتا وقتي رَآه ميرم يا ميشيم يا دراز ميكشم انگار روي تاب دارم تاب ميخورم . اگه كمكم كنين ممنون ميشم خيلي اذيتم

    پاسخ
  5. نيكو
    نيكو گفته:

    راستي از ازمايش خون بگيرين تا ام اراي مغز ، گردن ، گوش هم كردم مشكلي نداشتم .

    پاسخ
  6. بابک
    بابک گفته:

    باسلام
    من ۳۷سالمه ۷سال هست که وزوز گوش سمت راست دارم بعلاوه افت شصت درصد سمت چپ گوشم…این صدای وزوز گوش شبیه صدای زودپز آشپزخانه هست..دکتر اردبیل زیادرفتم دارو تجویزکردن خوب نشد.صبح که از خواب بیدارم میشم صدای وزوزگوش خیلی شدید میشه و دلهره و استرس و تپش قلب میگیرم..این مساله و مشکل گوشم زندگیم را تحت تاثیر قرار داده بطوریکه نمیتونم ازدواج کنم..اگه کسی درمان قطعی سراغ داره یا خوب شده منو هم راهنمایی کنه..خداخیرتان کند و سلامت بدارد

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام بر شما
      وزوز گوش درمان دارویی یا جراحی ندارد. تنها سمعک میتواند کمک کننده باشد ان هم نه در همه موارد. اگر زودتر اقدام میکردید احتمال حذف شدنش بود. باز الان سمعک بذارید امتحان کنید شاید برای شما جواب دهد.
      دکتر ولدبیگی

      پاسخ
  7. بنیامین ایزدجو
    بنیامین ایزدجو گفته:

    من چسبندگی گوش میانی و کم شنوایی داشتم.که کم شنوایی من از حدود ۳ سال پیش شروع شده بود.بعد از کلی نوار گوش و گرفتن سی تی اسکن با پیشنهاد دکتر تصمیم به عمل اتواسکلروز گرفتم که در تاریخ ۹۸/۱۱/۲۳ عمل کردم.که تا به امروز که ۳۶ روز از تاریخ عمل گوشم می گذرد نه تنها شنواییم زیاد فرقی نکرده بلکه وزوز و صوت کشیدن گوشم هم به آن اضافه شده که چند بار هم به دکتری که عمل کرده بودم مراجعه کردم که هر بار کلی هم دارو داد که فایدهای نداشت می خواستم ببینم شما می توانید من رو راهنمایی کنید.با تشکر

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      با سلام
      تا سه ماه بعد از عمل صبر کنید اگر بهبودی حاصل نشد برای وزوز گوش باید از سمعک استفاده کنید
      دکتر ولدبیگی

      پاسخ
  8. حمیدرضا
    حمیدرضا گفته:

    سلام ۲۰ ساله وزوز گوش دیونم کرده به خاطر صدای بلند در سربازی تیر اندازی بدون گوشی هیچکس تا الان برام نتونسته کاری انجام بده اگر راه حلی پیدا بشه هر چه دارم تو زندگیم بهش میدم شماره تماس۰۹۳۳۴۲۲۶۳۵۳

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      با سلام
      نیاز هست از سمعک های با توانایی تولید صدا استفاده کنید. این اصوات صدای وزوز شما رو پوشش میدهند
      البته نیاز است اول تست شود.
      دکتر ولدبیگی

      پاسخ
      • mortezm
        mortezm گفته:

        سلام من ویتامین دی خوردم .بد دو ساعت سوت گوش گرفتم .الان ۱۵روزه .دکتر رفتم شنوایی سالم .هر دوتا گوش سوت داره.ایا باید چیکار کنم خیلی اذیت شدم دو هفته خواب ندارم .شماره تماس اگر کمک کنید ممنون میشم.۰۹۳۶۹۳۰۵۴۲۹

        پاسخ
  9. mortezm
    mortezm گفته:

    سلام من ویتامین دی خوردم .بد دو ساعت سوت گوش گرفتم .الان ۱۵روزه .دکتر رفتم شنوایی سالم .هر دوتا گوش سوت داره.ایا باید چیکار کنم خیلی اذیت شدم دو هفته خواب ندارم .شماره تماس اگر کمک کنید ممنون میشم.۰۹۳۶۹۳۰۵۴۲۹

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام
      الزاما ویتامین Dباعث وزوز گوش نمی شود یا اگر هم بشود موقتی و زودگذر است.
      ادیوگرامتون رو ارسال کنید تا راهنمایی گردد.

      پاسخ
      • مختاری
        مختاری گفته:

        سلام دوسال بود توگوش راستم صدای ضربان میشنیدم الان ده روزه قطع شده و به جاش صدای سوت ممتد که کم و زیاد میشه ووصداها که توی گوشم میپیچه چندین بار دکتر رفتن قلب گوش گفتن ظاهرا گوشت سالمه تست شنوایی دادم تواین ده روز افت شنوایی داشتم درگوش راست وچهل سالمه خواهش میکنم کمکم کنید ازار دهندس اینکه درمان قطعی وزوز گوش معلوم نیست چیه

        پاسخ
    • شهاب شفیع
      شهاب شفیع گفته:

      اصلا وزوز گوش به ویتامین دی ربط ندارد و نمیتونیم بگیم درمان قطعی وزوز گوش هست و فقط همزمانی بوده
      یه دکتر خیلی معروف پیدا کردم که به من یک دفترچه نرمش سر و تعادل داد خوب شدم

      پاسخ
  10. ارشیا
    ارشیا گفته:

    سلام و عرض ادب و احترام.من ۳۷ سال سن دارم.متعاقب اومدن بیماری کرونا خیلی کلیپ ها در رابطه با جلوگیری از ابتلا تو فضای مجازی پخش شد که یکیش غرغر کردن و شستشوی بینی روزی یه مرتبه بود.من هم یک ماهی این کار رو کردم که بعد یه ماه احساس سنگینی سر شدیدی بهم دست داد.سی تی دادم که عفونت سینوسی سمت چپ و پولیب بینی نشون داد اما همزمان صدای وزوز گوش چپم که صدایی شبیه یه سوت ممتد هست هم اضافه شد.پیش متخصص گوش رفتم که با معاینه متوجه التهاب گوش میانی و شیپور دستاش شد.چند روز پیش یه آمپول بتامتازون و همچنین یه شربت و یه قطره بینی بهم داد ولی احساس میکنم تاثیری نداشته.لطفا راهنمایی بفرمائین.ممنون میشم

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام بر شما
      تا زمانی که کاملا عفونت گوش میانی شما از بین نرود احتمالا این وزوز هست
      اگر ۳ ماه بعد از برطرف شدن عفونت همچنان مشکل پابرجا بود برای تست ها ی تکمیلی و درمان وزوز اقدام کنید
      باتشکر

      پاسخ
  11. ماهان
    ماهان گفته:

    سلام خسته نباشید من یک پسر چهارساله دارم که حدود دوسال پیش وقتی سرم را بر روی گوش چپش گذاشتم حس کردم یک صدایی مانند هوهو کشیدن می آید.به دکتر مراجعه کردیم تست شنوایی گرفتن گفتن مشکلی نیست.اما الان خودش میگوید موقع خواب گوش چپش صدا میدهد و سرش را بر بالشت میزارد شروع میشود.صداش با گوشی پزشکی قابل شنیدن است.راهی برای درمان وجود داره؟

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام
      شما باید پیش متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید.
      نیاز به انجام تست های تکمیلی هست

      پاسخ
      • سینا
        سینا گفته:

        ربطی به شنوایی ندارد که پیش دکتر گوش حلق بینی بروند. این نوع صدا وز وز ضربانی هست و به گردش خون،عروق مغز ، فشار داخل جمجمه مغز و حتی ساقه مغز و سیستم خونرسانی مربوط است. باید به فوق تخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید و سی تی اسکن هم نیاز است. و نیازی به درمان قطعی وزوز گوش ندارید

        پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام بر شما
      این مشکل ممکن است مربوط به لوزه یا فشار خون یا عضلات گردنی باشد برای تشخیص دقیق به پزشک گوش و حلق و بینی مراجعه کنید
      با تشکر

      پاسخ
  12. عدنان
    عدنان گفته:

    سلام وعرض ادب ۳۶ سالمه تقریبا ۲ ماه پیش گوش راستم یهو کیپ شد و صدای سوت از گوش شنیدم بعد از چند روز رفتم دکتر گفت عفونت داری یه دارویی خشک کننده بهم داد فقط دو شب اول کمی خوب شد بعد اط مصرف انتی بیوتیک گوشام دوتاشون شروع به سوت کشیدن کردن مراجعه کردم به دکتر متخصص گفت عصب گوشت کمی ضعیف شده و داری تقویتی جینکو و زینک تجویز کرد ولی تاثیری نداشت خواهشا اگر میتونید کمک کنید یا دارویی تجویز کنید که از شر این سوت کم بشه ممنونم

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام
      تست شنوایی تان ارسال کنید
      وزوز درمان داروئی یا جراحی ندارد

      پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام بر شما
      تست شنوایی تان را برای واتساپ ارسال کنید آنجا به شما پاسخ داده خواهد شد
      با تشکر

      پاسخ
  13. عدنان
    عدنان گفته:

    سلام دکتر جان
    از چه طریق مستندات عکس وغیره باید فرستاد

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام
      به شماره واتساپ ۰۹۱۲۹۲۱۴۱۱۹ ارسال نمایید.

      پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام بر شما
      از طریق واتساپ می توانید مدارک و مستندات را ارائه کنید.
      با تشکر

      پاسخ
  14. علی
    علی گفته:

    سلام چند ساله که گوش سمت چپم وزوز داره وشنوام کم شده در ضمن جدیدن هم گوش سمت راستم وزوزداره شنوایم خیلی کم شده چکار کنم

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام بر شما
      وزوز نشانه کم شنوایی است. اگر کم شنوایی دارید برای جلوگیری از بیشتر شدن وزوز گوش در اسرع وقت از سمعک استفاده کنید.
      با تشکر

      پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام بر شما
      وزوز نشانه کم شنوایی است. برای جلوگیری از زیاد شدن آن باید در اسرع وقت از سمعک های مجهز به تکنولوژی حذف وزوز استفاده کنید
      با تشکر

      پاسخ
  15. افشار
    افشار گفته:

    سلام.من ۱۶ سال دارم و همش صدایی شبیه سسسسس میشنوم قبلا کمتر بود الان بیشتر شده از بچگی فکر نکنم که اینجور بوده باشم البته کلا خانواده ما گوششون زیاد چرک میکنه به نظر شما علتش چرک گوشه یا نه؟

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      با سلام
      برای اینکه مشکل شما به درستی تشخیص داده بشود لازم است تست شنوایی بدهید.
      ارزیابی شنوایی انجام بدهید بعد شما را راهنمایی خواهیم کرد.
      با تشکر

      پاسخ
  16. تهران صفیر
    تهران صفیر گفته:

    سلام بر شما
    اگر کم شنوایی دارید از سمعک استفاده کنید کم شنوایی درمان دارویی یا جراحی ندارد به همین دلیل بهتر است برای قطع وزوز گوش از سمعک های مناسب وزوز گوش استفاده کنید.
    با تشکر

    پاسخ
  17. نادیا
    نادیا گفته:

    سلام من ۱۲ سال سن دارم و الان ۳ ماهی گوش سمت چپم سوت میکشد و شنواییش یکم نسبت به گوش راستم کمتر شده و الان ۵ یا۶ روز است که گوش سمت راستم خس خس میکنه لطفا درمان قطعی وزوز گوش رو بدید میخوام گوشم مثل قبلا برگرده 😣

    پاسخ
  18. نسیم
    نسیم گفته:

    سلام،من یک سال پیش گوشم صدا افتاد صدای سوت.بعد از شنوایی سنجی دکتر گفتن گوشم آسیب صوتی دیده و عصب گوشم آسیب دیده خیلی دکتر رفتم ولی دارو ها تاثیری نداشته، از نظر روحی خیلی اذیت میشم ار این صدا،راهی برای درمان قطعی وزوز گوش هست؟

    پاسخ
  19. کامران
    کامران گفته:

    با سلام الان مدت ۳ سال هست گوش سمت چپ من مدام سوت ممتد میکشه ام آر ای انجام دادم گفتن مشکلی نداری ساکن شیراز هستم و خیلی دکتر رفتم و نتیجه ای نداشت و بهترین دکترها گفتند درمانی ندارد حتی قرص از آمریکا برای تنیتوس برایم ارسال کردند باز هم مشکلم برطرف نشد آیا سمعک تنیتوس مسکر درمان قطعی وزوز گوش است و به من کمک می‌کند شبها راحت تر بخوابم چون خواب من مصنوعی هست و با قرص خواب به خواب میروم با تشکر

    پاسخ
  20. a.m
    a.m گفته:

    با سلام وقتتون بخیر
    من ۳۹ سالمه .وزوز گوش دارم. اول گوش چپم بود ولی حالا گوش راستم هم درگیر شده. افت شنوایی دارم. سمعک گرفتم واسه گوش چپم اما راضی نیستم. میخوام برم عمل. لطفا راهنمایی کنید که عمل درمان قطعی وزوز گوش هست و جواب میده یا نه؟!

    پاسخ
  21. fariba
    fariba گفته:

    سلام وقتتون بخیر
    من نزدیک یک ماه هست گوشم سوت میکشه احساس میکنم ی چیزی تو سرمه گاه و بی گاه اینطوری میشه کلافه م کرده بعضی شبا ک اینطوری میشه خواب نمیرم تا وقتی ک خوب بشه
    میشه ی راه حل در مورد درمان قطعی وزوز گوش ب من بدین🙏

    پاسخ
  22. اسماعیل
    اسماعیل گفته:

    سلام حدود دو هفته پیش گوشامو با گوش پاک کن پاک کردم و بعدش شستشوی گوش انجام دادم که متاسفانه دچار کز وز گوش شدم بعضی وقت ها یکی از گوشام آرام‌ میشه ولی دوباره …خیلی اذیت میشم خواهش میکنم راهنمایی کنید در ضمن سینوزیت هم دارم مدام‌پشت حلقم های هست میشه در مورد درمان قطعی وزوز گوش بگید چی خوبه

    پاسخ
  23. فرهاد
    فرهاد گفته:

    سلام و احترام
    آقای دکتر در کلینیک شما، از تحریک الکتریکی زبان استفاده میشه؟ ممنونم

    پاسخ
  24. امید نوروزی
    امید نوروزی گفته:

    سلام من ۳۲سال سنم هست و دچار وزوز گوش در سمت راست هستم و بعضی از مواقع هم دچار سرگیجه میشم پیش متخصص رفتم و میگه عصب گوشت ضعیف شده لطفت کمک کنید

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام
      اگر حتمی عصب گوشتون ضعیف است
      لازم است از سمعک استفاده کنید

      پاسخ
  25. آتیلا
    آتیلا گفته:

    سلام عرض ادب ببخشین رفتم تست شنوایی گوش چپ کم شنوایی داره ۰دکتر داروی سنازین و ویتامین و امگا نوشتن الانم روز به روز وزوز میکنه گوش چپم ۰ممنون میشم بگین چکار کنم

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام
      تست شنوایی بگیرید به شماره واتساپ ارسال کنید
      ۰۹۱۲۹۲۱۴۱۱۹

      پاسخ
  26. بهنام
    بهنام گفته:

    سلام عرض ادب-ببخشین گوش چپم تست دادم مشکل کم شنوایی داره تو درک کلمات مشکل دارم دکتر داروی امگا و ویتامین تجویز کردن اما الانم وزوز گوش اضافه شده چه دارویی براکاهش وزوز استفاده کنپ

    پاسخ
  27. امیر
    امیر گفته:

    سلام من ۱۷ سال سن دارم و حدود ۳سال هستش بصورت ناگهانی وز وز گوش دارم و تو این سن دارم خسته میشم آیا درمانی هستش

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام
      نیاز به بررسی تکمیلی دارید
      با کلینیک تماس بگیرید
      ۲۲۶۴۸۲۷۰

      پاسخ
  28. بتی
    بتی گفته:

    سلام آقای دکتر ببخشید همسرم پنج ساله به وزوزگوش گوش مبتلا هستن که گوشت راستشون هست البته یک گوش رادرگیرکرده نوارگوش هم گرفتن که سالم بودن افت شنوایی نداره فقط وزوز حالت ویبره صدا میده واین بی اعصاب وبی حوصله شده لطفا ممکنه مارو راهنمایی بفرمایید سمعک هم لازم هست یه مدت استفاده کنه البته تعریف سمعک ماسکر زیمینوس رو ازبکی شنیدم ممنونم

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام
      به شماره واتساپ ۰۹۱۲۹۲۱۴۱۱۹ تست شنوایی یا نوار گوش تان را ارسال کنید. تا راهنمایی شوید.
      سپاس

      پاسخ
  29. شایان
    شایان گفته:

    سلام. من از قبل مشکل شیپور استاش داشتم که موقع آلرژی فصلی بروز می کرد. از حدود یک هفته پیش دوباره حساسیتم شروع شد و برای اولین بار باهاش وزوز گوشم هم شروع شد. به متخصص مراجعه کردم و تست شنوایی انجام دادم مسکل خاصی وجود نداشت و علت رو همون گرفتگی بینی و شیپور استاش دونستن. منتهی زیاد بهم درست توضیح ندادن و یک مقدار تند و سرسری معاینه کردن و راستش نگرانی مت برطرف نشده.
    ممنون میشم اگر راهی هست عکس تست شنواییم رو بفرستم که بررسی و راهنماییم کنین.

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام
      به شماره واتساپ ۰۹۱۲۹۲۱۴۱۱۹ تست شنوایی یا نوار گوش تان را ارسال کنید. تا راهنمایی شوید.
      سپاس

      پاسخ
  30. نگین
    نگین گفته:

    بنده حدود یک سال هست مشکل وزوز گوش دارم، در واقع از بهمن سال قبل که اوایل کرونا بود، من خرداد ماه دندان عقلمو جراحی کردم و فشارم افتاد بستری شدم و در بیمارستان کرونا گرفتم… بعد از مرخصیم حدود ۴ ماه فشارم میرفت رو ۷…بعد دکتر بهم فلودروکورتیزون داده بود فشارم تنظیم شد اما در عوض من از اون موقع سرگیجه داخلی و سردرد پیدا کردم تا به الان… بنده میگرن و سینوزیت هم دارم… گوش سمت چپم هم انگار پشت پرده ی گوش یه چیزی مونده که هی دماغمو میگیرمو فشار میدم تا رفع شه رفع نمیشه… میخاستم بدونم مشکل از چیه

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام
      به شماره واتساپ ۰۹۱۲۹۲۱۴۱۱۹ تست شنوایی یا نوار گوش تان را ارسال کنید. تا راهنمایی شوید.
      سپاس

      پاسخ
  31. ارسلان
    ارسلان گفته:

    سلام
    از سمعک استفاده میکنم ولی استرسم به شدت بااست
    روانپزشک رفتم چه قرصی بهم بدن که باععث بدتر شدن وزوز نشه چون اطلاعات کاملی از وزوز ندارند

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام
      ما تجویز دارو انجام نمی دهیم. دارو را از متخصص گوش و حلق و بینی سوال کنید

      پاسخ
  32. زهرا ایمانیان
    زهرا ایمانیان گفته:

    سلام من به مدت ۶ سال است که گوش سمت چپم صدایی شبیه فش فش میدهد ام ار آی از مغز گرفتند مشکلی ندارد از عروق گردن هم تقریبا دوسال پیش ام آر وی گرفتند عروق هم مشکلی ندارد تست شنوایی هم گرفتم مشکلی ندارد شستشو ی گوش انجام شده هیچ نوع آلودگی وجود ندارد ولی این صدا قطع نمیشود دکتر ویتامین ب و قرص پروپرانول تجویز کرد ولی تاثیری در صدای آن ندارد لطفا راهنمایی کنید که چیکار باید کرد که صدای گوشم قطع شود؟۰۹۱۵۹۶۶۷۱۵۷

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام
      تست شنوای تان را برای شماره ۰۹۱۲۹۲۱۴۱۱۹ ارسال نمایید.

      پاسخ
  33. هلیا
    هلیا گفته:

    سلام ۱۴ سالمه که چند سال گوشم صوت میکشه الان بدتر شده و هر ۲ تا شم کیپ هم شدن میخواستم بدونم نیاز به شستشو یا پرده ام اسیب دیده به نظر شما با دارو درست میشه اخه اینجا هم دیده بودم کم شنوایی ندارم ولی کم خوابی اضطراب دارم

    پاسخ
  34. زهرا بوربور
    زهرا بوربور گفته:

    سلام من ۲۰ سالمه دیابت دارم و الان دو ماه است که گوشم سوت میکشه و فقط گوش چپم هست نوار گوش دادم و دکتر رفتم ولی گفتن که پرده گوشم سالمه و جرمی نداره ولی یکم توی گوشم گاهی احساس میکنم که انگار باد گرفته و من فقط با گوش چپم با هندزفری آهنگ بلند گوش میدادم و حدود دو ماه پیش هم از فاصله خیلی نزدیک بیش از ده تا ترقه ترکید و سوت گوشم اصلا قطع نمیشه و شب ها خیلی اذیتم میکنه و من الان حدود دو ماه است که یک خواب راحت نداشتم و این باعث استرس و اضطراب و ناراحتیه من شده و علاوه بر این ها من به شدت آدم عصبی هستم لطفا من راهنمایی کنید در مورد اینکه ایا درمان قطعی برای وزوز گوش وجود داره با تشکر.

    پاسخ
  35. خسرو
    خسرو گفته:

    یک ماه قبل از عید ۱۴۰۰ گوش راستم که کیپ می‌شد شروع به وزوز کرد. رفتم دکتر گوش و حلق و بینی گوش‌هایم شسته شد و مشکل کیپ حل شد ولی وزور گوش راستم ادامه داره. شنوایی سنجی دو بار تازگی انجام دادم خوب بوده ولی وزوز گوشم که فقط گوش راستمه برطرف نشده. نمی‌دونم علت چیه و چکار کنم؟ ممنون میشم بگید درمان قطعی وزوز گوش چیه ؟ آیا مربوط به مغزه و باید اسکن کنم؟

    پاسخ
  36. سلام
    سلام گفته:

    سلام بعد از خوردن یک ماه کپسول فلوکستین دچار وزوز گوش صدای سوت ممتد در دو‌گوش شدم و گاهی کم میشه و دوباره زیاد میشه. نوار گوش و نست شنوایی هم دادم خوب بوده. قبلش مشکلی نداشتم. ممنون از شما که بفرمایید درمان قطعی وزوز گوش چیه؟ چکار باید انجام داد

    پاسخ
  37. احسان
    احسان گفته:

    سلام.من ۲۵سالمه ۵ساله وزوز گوش دارم سمت چپ من یه بار در ۱۰سالگی عمل جراحی کردم پشت گوش مایه داشت.الانم به خاطر وزوز دربه در دکتر رفتم اصلا هیچ فایده ای نداشت سمعک هم گذاشتم تاثیر چندانی نداشت دوسال پیش مرکز وزوز گوش تهران هم رفتم گفتن استخوانچه گوشم مشکل داره باید عمل بشه بعد میگن عمل ۵۰درصد خوب بشه یا ۵۰درصد خوب نشه همون کرونا آمد دیگه نرفتم بعضی دکتر ها میگن عمل کن چون درمان قطعی وزوز گوش همینه وبعضی ها میگن نه. من موندم که چیکارکنم همه جا رفتم تمام تلاشم کردم کسی نیست کمکم کنه آیا؟

    پاسخ
  38. مرتضی
    مرتضی گفته:

    سلام من چندین سال هست وزوز گو ش دارم هر راهی بگید اولیل انجام دادم که میگفتن درمان قطعی وزوز گوش حدود دوسال زیاد تر شده و سرکیجه ملایم اضافه شده وسنگینی سر ایا راهی برای درمان هست

    پاسخ
  39. امیرحسین حیدری
    امیرحسین حیدری گفته:

    باعرض سلام من ۳۶ ساله هستم حدود۳سال هست گوش راستم ور ور صدا میده بیشتر مثل صدای باد هست فقط هم گوش سمت راستم هست شب ها عاجزم میکنه .سرم را که روی بالشت به سمت راست میچرخونم صدا برطرف میشه اصلن درمن قطعی وزوز گوش چیه و وجود داره؟ واگه به سمت چپ گردنم را بچرخونم یا صاف روی بالشت نگه دارم صدا میده.دکترهم رفتم میگه مشکلی نداری البته دکتر عمومی رفتم .میشه راهنمایی کنید.ممنونم از شیراز هستم

    پاسخ
  40. ناشناس
    ناشناس گفته:

    سلام من دیشب تیراندازی داشتم و گوش چپم شروع کرده به سوت کشیدن تا الان که یک روز گذشته قطع نشده میخواستم ببینم طبیعیه یا نه؟ اصلن در مان قطعی وزوز گوش چیه؟

    پاسخ
  41. سعید
    سعید گفته:

    سلام مدت دوماهه وز گوش راست دارم نوار گوش گرفتم افت شنوایی فرکانس بالا رو دارم کورتون هم تزریق کردم ولی اثر نکرد هر کی راه حل درمان قطعی وزوز گوش پیدا کرد ممنون میشم ئه‌م بگه

    پاسخ
  42. حنانه
    حنانه گفته:

    سلام ببخشید این سمعک چجوریه ؟ پیش یک دکتر رفتم و گفت صدایی برای گوشت پخش میکنه و باید مدت زیادی ازش مصرف کنی تا سوتش رو کم کنه و باعث درمان قطعی وزوز گوش میشه؟ ‌. ایا درسته ؟

    پاسخ
  43. امين
    امين گفته:

    با سلام و احترام.بنده پزشك هست دو روزه احساس سوت كشيدن دارم.احساس مي كنم البته بعضي از صداها در محيط هست و من حساس شدم.اضطراب شديدي پيدا كردم.لطفا راهنمايي فرماييد و ممنون میشم بگید درمان قطعی وزوز گوش

    پاسخ
  44. امیر
    امیر گفته:

    سلام. مرد ۵۸ ساله تو دوران جنگ هم بودم قبضه خمپاره بعد از ۳۰ سال عوارضی دارم گوش سمت چپم صدای زودپز و صدای صوت میده کلافه شدم دارم دیونه میشوم لطفا راهنمایی کنید که درمان قطعی وزوز گوش چیه سپاس

    پاسخ
  45. مصطفی
    مصطفی گفته:

    با سلام و احترام؛
    من ۴۰ سال دارم و حدود ۳ ماهه دچار وزوز گوش شدم ، دلیلش از زمانی بود که قلیون اکسیژن کشیدم و همون شب بدلیل افزایش صدای موسیقی در گوشم دچار وزوز شدم ، دو بار دکتر رفتم و چون برام داروهای مربوط به صرع مثل کاربامازپین نوشتن ، از مصرفش ترسیدم و استفاده نکردم، ممنون میشم منو راهنمایی کنید که درمان قطعی وزوز گوش را چگونه انجام دهیم؟
    ضمنا یه مقدار شنوایی من کم شده.
    با تشکر

    پاسخ
  46. مصطفی
    مصطفی گفته:

    با سلام و احترام ؛
    بنده حدود ۳ ماه هست که وزوز گوش دارم ، دو بار دکتر رفتم و هر دو برام داروی ضد صرع جهت درمان نوشتن ، مدتی مصرف کردم و بی نتیجه بود ، آیا به مصرف داروها ادامه دهم باعث درمان قطعی وزوز گوش میشود؟ ممنون میشم راهنمایی نمایید
    با تشکر از شما

    پاسخ
  47. سحر
    سحر گفته:

    سلام وقت شما بخیر
    دکترجان من ۱۹سالمه و حدود ۳ماهی میشه که وز وز گوش دارم همچنین حافظم دچار اختلال شده و روی چیزی زیاد نمیتونم فکرکنم و حتی در تکلمم اختلال ایجاد شده؛ تست ام ار ای از سر و گوشم گرفتم همگی سالم بودن.
    دکترجان من حتی در کارهای روزمرم هم نمیتونم درست تصمیم گیری کنم و انجامشون بدم واقعا اذیتم اگر شما راه حل و پیشنهادی برای درمان قطعی وزوز گوش دارید بفرمایید ممنونتون میشم.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت - سمعک نامرئی هوشمند تهران صفیر
مشاوره رایگان
×
تماس تلفنی با مشاور تهران صفیر 09129214119 Whatsapp chat
ارسال پیام در واتساپ Whatsapp chat