وبلاگ - آخرین اخبار

نرم افزار تنظیم صدای سمعک و تنظیم سمعک با موبایل

در چند سال اخیر، تکنولوژی هایی از جمله نرم افزار تنظیم سمعک با موبایل از جمله نرم افزار تنظیم صدای سمعک برای اندروید در ساخت سمعک پیشرفت زیادی داشته اند. این تنظیم با استفاده از نرم افزار های موبایلی انجام می پذیرد. این نرم افزار بیشتر برای افراد جوان مفید هستند که آشنا به نرم افزار ها می باشند. هرچند سادگی بیش از حد این نرم افزار ها به حدی است که حتی افراد سالمند هم می توانند استفاده کنند. استفاده از نرم افزار تنظیم صدای سمعک روز به روز ساده تر و امکان اتصال آن با دیگر مدیاها و نیز کنترل آن آسان تر شده است. استفاده از تکنولوژی بلوتوث در دو سطح انرژی بالا و پایین و نیز استفاده از فرکانس بالا در بیشتر سمعک های مدرن و جدید وجود دارد. استفاده از این فناوری باعث می شود که به راحتی علاوه بر استفاده از سمعک بتوان با اتصال سمعک با دیگر وسایل الکترونیکی استفاده بهینه تری را برای افرادی که از این وسایل استفاده می کنند فراهم کرد.

نرم افزار سمعک برای اندروید در سمعک زیمنس

دانلود نرم افزار سمعک برای اندروید

پیشرفت علم در تمام زمینه ها ازجمله شنوایی و سمعک مشاهده می شود اگر در چند سال گذشته از سمعک های آنالوگی استفاده می شد که تنظیم کردن آنها به صورت دستی انجام می گرفت اخیرا سمعک های به وجود آمده اند که می توان با استفاده از نرم افزارهای موبایلی هم آنها را تنظیم کرد. دانلود نرم افزار سمعک برای اندروید هم به راحتی در دسترس است و برای اکثر سمعک ها قابل استفاده می باشد. دانلود برنامه تنظیم سمعک برای سمعک های که توانایی ارسال امواج به موبایل به صورت بلوتوث یا امواج فرکانس بالا دارند انجام پذیر است. برنامه تنظیم سمعک به راحتی قابل استفاده است به صورتیکه با تغییر عدد یا یک مارکر می توان صدای سمعک را تغییر داد و حتی برنامه مختلف سمعک را عوض کرد. سمعک بلوتوث موبایل را باید روشن کرد و در این حالت انتقال صدا انجام می شود. یعنی سمعک به مثابه یک هندفری قابل استفاده است. امکان استفاده از گوشی به عنوان سمعک فعلا وجود ندارد شاید در آینده این امکان فراهم شود.

اتصال سمعک به گوشی

در اختیار داشتن وسایل الکترونیکی به حالتی که بتوان به هر صورتی که دلخواه مان است تغییر داد بسیار خوشایند است. در سمعک های پیشرفته کنونی اتصال سمعک به گوشی از طریق بلوتوث امکان پذیر است. همین جا باید خاطر نشان کرد چنانچه سمعکی بلوتوث نداشته باشد نمی توان آن را بعدا بلوتوث دار کرد لذا حتما در هنگام خرید سمعک به این نکته توجه فرمایید. اتصال سمعک به گوشی مزایای فراوانی دارد دیدن فیلم و گوش دادن موسیقی از طریق سمعک بدون اینکه صدای موبایل را بلند کنیم و نیز بدون اینکه کسی دیگر این صدا ها را بشنود بسیار کاربردی و جالب است. سمعک علاوه بر برطرف کردن مشکل کم شنوایی و رساندن صدا به سطوح مناسب به عنوان هندفری هم می توان استفاده کرد. اتصال سمعک به گوشی و به اصطلاح جفت کردن (pair) سمعک توسط متخصص شنوایی انجام می پذیرد.

نرم افزار سمعک برای اندروید در سمعک زیمنس

افزایش و کاهش بلندی صدا، خاموش و روشن کردن صدا، تغییر زیر و بلندی و … از نمونه های کنترل سمعک از طریق نرم افزار سمعک برای اندروید می باشند. سمعک های زیمنس هم که پیشرو در فناوری های مرتبط با سمعک هستند طیف گستره ای از این نرم افزارها را به اختیار گرفته است. یکی از رایج ترین و ساده ترین این نرم افزار ها (application: App) نرم افزار touch control app است. این نرم افزار قابلیت اتصال به طیف وسیعی از انواع سمعک زیمنس دارد.  این سمعک ها شامل sirion 2, orion2, انواع سمعک های نسل px و همچنین نسل Nx ها می باشند.  این نرم افزار ها در گوشی های آیفون از طریق نرم افزار app store و در گوشی های اندرویدی از طریق google play قابل دانلود کردن است.

در بالا یکی از این انواع نرم افزار تنظیم صدای سمعک برای اندروید در برند زیمنس آلمان توضیح داده شد. در بیشتر برندهای دیگر نیز به همین ترتیب از نرم افزارهای با اسامی مختلف و کارکرد مشابه استفاده می شود. بر همین اساس می توان با توجه به خرید سمعک از برندهای مختلف نرم افزارهای متناسب با موبایل را هم مدنظر قرار داد. نکته جالب این نرم افزار ها این است که که براحتی می توان آنها را از اینترنت دانلود نصب و استفاده کرد. با یک بار اتصال آنها برای استفاده های بعدی نیازی به متصل کردن آنها نیست و صرفا با باز کردن نرم افزار می توان براحتی از آنها استفاده کرد.

در کلینیک سمعک تهران صفیر، برای تمامی سمعک های که نرم افزار مربوطه را دارند آموزش طریقه استفاده برای تمامی کاربران انجام می شود. لذا همزمان با استفاده از سمعک از دیگر تسهیلات جانبی سمعک ها می توانید بهره مند شوید.

در ویدئو زیر نحوه اتصال موبایل به سمعک و همچنین نحوه استفاده از سمعک با این نرم افزار نشان داده شده است. لطفا برای کارکردن بهتر با این نرم افزار قدم به قدم با ویدئو پیش بروید. همچنین می توانید با مراجعه به کلنیک نحوه اتصال و آموزش این نرم افزار ها را فرا بگیرید.

خوب بشنوید بهتر زندگی کنید

سمعک تهران صفیر

دکتر ولدبیگی

3.6/5 - (36 امتیاز)
13 پاسخ
  1. رقیه
    رقیه گفته:

    ویدئوتون باز نمیشه و من به‌شدت به راهنمایی نیاز دارم. گوشیم با سمعک مچ نمیشه و کلافه‌ام کرده

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام بر شما
      بفرمایید مدل سمعکتون چی هست؟ اسم موبایلتون رو هم ذکر کنید تا بررسی کنیم.

      پاسخ
  2. محمد
    محمد گفته:

    سلام برای سمعک های پشت گوشی زیمنس که قابلیت بلوتوث ندارند را چطور باید به موبایل اندروید برای تنظیمات متصل کرد، آیا کابل خاصی باید تهیه شود؟ لطفا در ایمیل راهنمایی کنید

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      با سلام
      نرم افزار touchcontrol app را دانلود و نصب کنید.
      نحوه اتصال گوشی با سمعک را از ادیولوژیست خود بخواهید

      پاسخ
  3. سیمین
    سیمین گفته:

    با سلام سمعک من ویدکس است آیا جواب میده یا فقط مخصوص زیمنس می باشد. باتشکر

    پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام بر شما
      با توجه کم شنوایی باید سمعک را تنظیم کرد حال سمعک چه زیمنس باشد چه ویدکس.
      با تشکر

      پاسخ
  4. بروایه چنانه
    بروایه چنانه گفته:

    باسلام، سمعک من signiaNX5است آیا نرم افزار تنظیم صدای سمعک آندروید به این سمعک می خورد، متشکرم

    پاسخ
  5. طهورا
    طهورا گفته:

    سلام برای تنظیم صدای سمعک یونیترون چه نرم افزاری را در موبایل خود نصب میتوان کرد و نام نرم افزار تنظیم صدای سمعک چیست؟

    پاسخ
  6. محمد مهدی
    محمد مهدی گفته:

    سلام
    این نرم افزار تنظیم صدای سمعک تبدیل یا تقویت کننده نمی خواد ادیولوژیست به من گفته تبدیل باید بخری و ۵۰۰ هزار تومن قیمتش هست ایا درسته یا الکی پول از من گرفته
    با تشکر از جواب شما

    پاسخ
  7. امیر
    امیر گفته:

    سلام خسته نباشید این نرم افزار تنظیم صدای سمعک کنترل تاچ برای سمعک ویدکس هم وصل میشه ؟ ممنون

    پاسخ
  8. اعظمی
    اعظمی گفته:

    با سلام.
    نرم افزار تنظیم صدای سمعک استایلتو سیگنیا، فقط با گوشی آیفون وصل میشه به سمعک؟

    پاسخ
  9. م
    م گفته:

    سلام سمعک اتیکن مدل روبی۲ قابلیت اتصال داره به گوشی اندروید؟ نرم افزار تنظیم صدای سمعک هم داره؟

    پاسخ
  10. مرتضی یوسفی زاده
    مرتضی یوسفی زاده گفته:

    میخوام از طریق موبایل سمعکم رو تنظیم کنم ولی نمیدونم چطور با نرم افزار تنظیم صدای سمعک کار کنم ممنون میشم کمکم کنید

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت - سمعک نامرئی هوشمند تهران صفیر
مشاوره رایگان
×
تماس تلفنی با مشاور تهران صفیر 09129214119 Whatsapp chat
ارسال پیام در واتساپ Whatsapp chat