وبلاگ - آخرین اخبار

کلینیک سمعک تهران صفیر چه خدماتی ارائه می دهد؟

کم شنوایی و ناشنوایی آثار منفی بر تمام جنبه های زندگی هم خود افراد کم شنوا و هم خانواده و حتی اجتماع می گذارند. به همین جهت تمهیدات و تسهیلاتی از همان روز تولد در نظر گرفته شده است از جمله اینکه در تمام بیمارستان های که نوزاد به دنیا می آید باید غربالگری شنوایی صورت پذیرد. این کار کمک می کند که اگر کم شنوایی وجود داشت سریعتر تشخیص داده شود و برای رفع آن در کلینیک سمعک اقدام شود. علاوه بر کودکان، کم شنوایی می تواند در هر سنی رخ دهید و اتفاقا پیرگوشی یا کم شنوایی ناشی از افزایش سن بسیار رایج شده و حتی در جدیدترین مطالعات این حوزه نشان داده شده است که افراد بالای ۵۰ سال بهتر است برای آگاهی از وضعیت شنوایی خود هر ساله تست شنوایی انجام دهد

یکی از مهمترین و شاید اصلی ترین اقدامات درمانی که برای رفع مشکل کم شنوایی به کار برده می شود استفاده از سمعک است. با توجه به تفاوت های فردی و نیز شرایط شنوایی هر فرد تجویز سمعک یک روند کاملا تخصصی است که نیاز به مهارت و سواد علمی مناسب در این زمینه دارد. در نظر گرفتن تمامی عوامل برای تجویز مناسب حیاتی است به همین جهت انتخاب کلینیک های مناسب یکی از مهمترین و در واقع اولین اقدام برای خرید سمعک است. استفاده از سمعک های هوشمند، وایرلس، ضدآب و … علاوه بر دادن لذت شنیدن به افراد، با اتصال آنها به مدیاهای ازجمله موبایل، تلویزیون و … لذت استفاده از این وسایل مفید و کاربردی را دو چندان می کند.

ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک در کلینیک سمعک تهران صفیر، واقع در شمال شهر تهران یکی از کلینیک های مجهز و به روز است. مدیریت این کلینیک با آقای دکتر ایوب ولدبیگی، متخصص شنوایی، تعادل و تجویز سمعک است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سمعک و قیمت سمعک می توانید به  مقالات سایت تهران صفیر رجوع کنید.

کلینیک سمعک تهران صفیر

در کلینیک سمعک تمامی خدمات شنوایی شناسی ارائه می شود. برخی از مهمترین خدماتی که در این کلینیک ارائه می شوند شامل موارد زیر هستند: تجویز انواع سمعک نامرئی، سمعک پشت گوشی، سمعک وایرلس ، سمعک استخوانی و …، ساخت انواع قالب های ضد آب و ضد صوت، ارزیابی و درمان وزوز گوش با استفاده جدیدترین سمعک های با تکنولوژی حذف وزوز، گارانتی ۲ ساله سمعک ، تنظیم به مدت ۵ سال پس از خرید، خدمات پس از فروش ۸ ساله، باتری رایگان به مدت ۲ سال و …

استفاده از سمعک های خوب و مناسب، قطعا تاثیر بسیار مثبت بر زندگی نه تنها فرد بلکه خانواده و اطرافیان خواهد گذاشت. نداشتن ارتباط با دیگران و یا حتی سخت ارتباط داشتن بسیار موضوع آزار دهنده ای است. سمعک گوش بر تمامی جنبه های زندگی فرد تاثیر گذار خواهد بود و شاید اگر بتوان گفت به عنوان معجزه! برای افراد نقش ایفا می کند شاید خیلی سخن بیهوده ای نباشد. اگر خود و یا اطرافیان شما مشکل کم شنوایی دارید درنگ نکنید و خود را از این نشیدن ها رها سازید. لحظه ای از زندگی را از دست ندهید. در ویدئوی زیر بخشی از این خدمات از زبان آقای دکتر ولدبیگی مشاهده خواهید کرد.

پرسش های متداول کلینیک سمعک

کلینیک سمعک چیست؟

کلینیک سمعک، مکانی است که تمام فعالیت های مربوط به سمعک اعم از انتخاب سمعک، مشاوره تخصصی، ساخت انواع سمعک ها و نیز قالب های سمعک برای افراد با اختلال شنوایی انجام می شود.

در کلینیک های سمعک، چه مدل از سمعک ها تجویز می شوند؟

در کلینیک های مخصوص سمعک معمولا تمامی انواع سمعک ها از جمله سمعک های داخل گوشی، سمعک های نامرئی ساختنی و پیش ساخته، سمعک های پشت گوشی و از نوع ریک، سمعک های عینکی و استخوانی با تکنولوژی های متفاوت آنالوگ تا فوق هوشمند تجویز می گردد.

درمان وزوز گوش در کلینیک های سمعک چگونه است؟

افرادی که وزوز دارند یکی از راهکارهای رایج برای درمان آن، استفاده از سمعک های مخصوص با تکنولوژی حذف وزوز است. این سمعک ها با تولید صداهای پوششی صدای آزار دهنده وزوز را برطرف می کند.

بهترین کلینیک سمعک در تهران کجاست؟

کلینیک ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک تهران صفیر واقع در شهر تهران با مدیریت جناب آقای دکتر ولدبیگی یکی از مراکز مهم و رده بالای برای تجویز سمعک است که تمامی انواع سمعک ها برای افراد مختلف با کم شنوایی های متفاوت تجویز می شود.

بهترین سمعک کدام است؟

بالاترین مدل سمعک هر برندی بهترین سمعک آن کمپانی است با این وجود برای تجویز درست سمعک علاوه بر مدل سمعک عواملی از جمله میزان کم شنوایی، نوع کم شنوایی، سن، شغل و فاکتورهای دیگری لازم است تا برای یک فرد یک سمعک بهینه باشد پس الزاما قیمت سمعک تاثیر مستقیم بر بهره وری از آن ندارد.

خوب بشنوید خوب زندگی کنید

سمعک تهران صفیر

دکتر ولدبیگی

3.7/5 - (3 امتیاز)
7 پاسخ
  1. خیدان
    خیدان گفته:

    سلام مدت۲۰ سال است که از وزوز گوش رنج می برم بارها وبارها به دکترهای متخصص وفوق تخصص مراجعه نمودم نتیجه نگرفتم یک سال است شنوائم داره کم میشود وزوز گوشم من را به مرز دیوانگی برده قدرت تصمیم گیری از من سلب نموده زود عصبی میشم لطفا”من را راهنمائ کنید ممنون می شم

    پاسخ
  2. کیمیا ویسی
    کیمیا ویسی گفته:

    با عرض سلام و خسته نباشید،، اقای دکتر از وقتی که به مطب شما مراجعه کردم واقعا وزوز کردن گوش هام تموم شده و واقعا ارامش خوبی دارم و دستمریزاد ممنون که سلامتی رو به من بخشیدید

    پاسخ
  3. عابدی
    عابدی گفته:

    سلام روز بخیر ببخشید دو سال گوشم وزوز می کنه و کم شنوایی دارم نیاز هست که به کلینیک سمعک مراجعه کنم ؟ لطفاً کمکم می کنید

    پاسخ
  4. مریم
    مریم گفته:

    سلام
    من هردو گوشم بیماری انواسکلروز داره و همچنین حلزون هم درگیر هست . گوش چپ ۵۰ و گو ش راست ۲۰درصد
    آیا برای من هم چون حلزون درگیر هست عمل جراحی و یا سمعک جواب میده؟ توی نوشته های کلینیک سمعک گفته که من ناشنوای مطلق می شوم؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت - سمعک نامرئی هوشمند تهران صفیر
مشاوره رایگان
×
تماس تلفنی با مشاور تهران صفیر 09129214119 Whatsapp chat
ارسال پیام در واتساپ Whatsapp chat