وبلاگ - آخرین اخبار
قیمت سمعک نامرئی

قیمت سمعک نامرئی با امکان پرداخت اقساطی

قیمت هر کالایی مهمترین فاکتور برای خرید آن است. قیمت سمعک نامرئی اما متفاوت تر از خرید یک کالای معمولی است چرا که با سلامت شنوایی در ارتباط است. اگر سمعک نامناسب استفاده شود اتفاقا نه تنها مفید نیست بلکه ممکن است آسیب زننده هم باشد. قیمت سمعک ارتباط مستقیمی با تکنولوژی استفاده شده در آن دارد، اگر سمعک دارای فناوری روز باشد به صورت هوشمند باشد و حداقل های لازم برای تنظیم مناسب با کم شنوایی داشته باشد دارای حداقل ۳ میلیون تومان می باشد. شایان ذکر است که قیمت سمعک نامرئی در برندهای مختلف، متفاوت است و به عوامل زیادی مرتبط است اما به صورت تقریبی از ۳ میلیون تومان شروع می شوند و تا ۱۲ میلیون تومان در مدل های مختلف برآورد می شود.
وقتی حرف از کم شنوایی می شود اکثر افراد دوست ندارند از سمعک استفاده کنند اما وجود سمعک نامرئی باعث شده است بیشتر همان افرادی که تمایل به استفاده از سمعک نداشتند نظرشان عوض شود. اما یک سوال وجود دارد که به راستی سمعک نامرئی، کاملا ناپیداست یا بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و سمعک ها دیده می شوند؟ برای جواب این سوال می توان گفت که جواب مثبت است و حقیقتا سمعک هایی اخیرا وارد بازار شده اند که اصلا دیده نمی شوند اما برای ساخت این سمعک ها همیشه شرایطی وجود دارد که در صورت احراز این شرایط سمعک کاملا نامرئی امکان ساخته شدن پیدا می کند. در ادامه شرایطی که با وجود آنها ساخت سمعک های کاملا نامرئی امکان پذیر نیست آورده شده است.

 

هزینه سمعک نامرئی

سمعک های نامرئی: استفاده بدون نگرانی از دیده شدن، برطرف کردن مشکل شنوایی و درک گفتار

۷ مورد منع استفاده از سمعک نامرئی

علی رغم اینکه، استفاده از سمعک های نامرئی یک امتیاز ویژه برای افرادی که می خواهند از سمعک استفاده کنند محسوب می شوند، اما این امتیاز برای همه افراد وجود ندارد و در بسیاری از موارد امکان ساخت یا به تعبیری صحیح تر، استفاده بهینه از این سمعک ها وجود ندارد. در ادامه مهمترین دلایل منع استفاده از سمعک های نامرئی ذکر می گردد:

  1. سن زیر ۱۰ سال در دو جنس
  2. کم شنوایی های شدید و بیشتر
  3. کانال گوش باریک و یا ناهنجار
  4. عفونت های مکرر گوش میانی
  5. افراد با مشکل حرکتی در دست ها
  6. پارگی پرده گوش با عفونت
  7. افراد با مشکلات شناختی و فراموشی
قیمت سمعک نامرئی، در برابر سودمندی آنها ، بسیار ناچیز است

قیمت سمعک نامرئی و انواع آن

به جز سمعک های عینکی و جیبی، به صورت کلی سمعک ها یا پشت گوش قرار می گیرند که به آنها سمعک پشت گوشی گفته می شود یا اینکه داخل کانال گوش قرار می گیرند که به آنها سمعک ها داخل گوشی گفته می شوند. سمعک های نامرئی جزو سمعک های داخل گوشی طبقه بندی می شوند که خود این سمعک ها دو مدل می باشند. که در ذیل به آنها اشاره می شود. در ادامه به انواع مدل ها و قیمت های سمعک نامرئی می پردازیم.

سمعک نامرئی IIC

این سمعک که مخفف کلمات انگلیسی Invisible in the canal: IIC، می باشند سمعک های را شامل می شوند که بعد از خم دوم طبیعی کانال گوش قرار می گیرند به طوری که در تمام زوایا غیر قابل دید می باشند. این تکنولوژی در چند سال اخیر بدست آمده است و جدیدترین مدل های سمعک های نامرئی را شامل می شوند. قیمت سمعک نامرئی در این مدل بین ۵ میلیون تومان تا ۱۲ میلیون تومان برآورد می شود.

قیمت سمعک نامرئی CIC

این سمعک ها نسل قدیمی تر سمعک های نامرئی هستند و مخفف کلمات انگلیسی complete in the canal ، می باشند و به این معنی هستند که کاملا در کانال گوش مخفی می باشند. در بسیاری از موارد کم شنوایی از این مدل استفاده می شود و رضایت کامل را برای کاربران فراهم می آورد. قیمت سمعک نامرئی در این مدل بین ۳ میلیون تومان تا ۱۰ میلیون تومان برآورد می شوند.

تجویز انواع سمعک
برای کسب اطلاع از قیمت سمعک ریساند و انواع قیمت سمعک برندهای دیگر به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.

خرید سمعک نامرئی

تهیه سمعک سازوکار خاصی دارد. خرید سمعک نامرئی یکی از مواردی است که باید با دقت ویژه ای انجام شود. افرادی که مشکل شنوایی دارند و نیاز به استفاده از سمعک نامرئی دارند در ابتدا باید مورد ارزیابی های تخصصی شنوایی و گفتار قرار گیرند سپس از نظر لاله و مجرای گوش معاینه شوند اگر تمام شرایط لازم برای ساخت سمعک های نامرئی وجود داشت آن وقت برای خرید سمعک نامرئی باید اقدامات اولیه صورت گیرد. به این صورت که از گوش فرد باید قالبگیری گرفته شود و از روی قالب گرفته شده سمعک با ویژگی های خاص را تهیه کرد. کلینیک سمعک تهران صفیر یکی از مراکز مهم و سطح یک ساخت سمعک های نامرئی است که توسط جناب آقای دکتر ولدبیگی متخصص شنوایی و تجویز سمعک تمامی سمعک های روز دنیا متناسب با کم شنوایی تجویز می گردد.

بهترین و کوچکترین سمعک های روز دنیا را از ما بخواهید…

 

سمعک نامرئی هوشمند

سمعک ها به صورت کلی یا به صورت هوشمند یا غیر هوشمند کار می کنند. سمعک نامرئی هوشمند یکی از انواع سمعک های خوبی است که طیف وسیعی از کاربران سمعک از این مدل استفاده می کنند. نامرئی بودن به این معناست که فرد پس از استفاده از سمعک از نظر ظاهری قابل دیده شدن نیست و هوشمند بودن نیز به این معناست که سمعک به صورت خودکار متناسب با محیط تقویت صدا را انجام می دهد. سمعک نامرئی هوشمند را می توان از برندهای معتبر دنیا انتخاب کرد. هر برندی علاوه بر اینکه تنوع محصولات زیادی دارد به صورت خاص دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در انتخاب سمعک برای افراد مختلف در نظر گرفته می شود. تجربه و سابقه کاری ادیولوژیست در این مقوله کمک کننده خواهد بود.

اعتماد از شما، تجویز به روز ترین و استفاده از آخرین متدهای علمی تجویز سمعک دنیا از ما

قیمت سمعک نامرئی هوشمند

در کنار سایر ویژگی های اختصاصی که سمعک ها دارند قیمت سمعک نامرئی هوشمند یکی از فاکتورهای دخیل در انتخاب سمعک هستند که بسیار تاثیر گذار خواهد بود. به صورت یک قانون کلی این که هرچه تکنولوژی سمعک به روز تر باشد صدای تولید بهتر و طبیعی تری نیز ایجاد خواهد کرد. لذا در قضیه خرید سمعک باید از سمعک های استفاده شود که حداقل های لازم برای یک شنوایی راحت و ایده آل را داشته باشند. قیمت سمعک نامرئی هوشمند جزو رده های قیمتی بالا در نظر گرفته می شود چرا که هم ویژگی نامرئی بودن و هم هوشمند بودن را باهم دارد. قیمت این سمعک ها در کمپانی های مختلف متفاوت اما به صورت کلی در طیفی بین ۵ تا ۱۷ میلیون تومان به ازای هر سمعک متنوع می باشند. با توجه به تغییراتی که در قیمت هر سمعک به صورت سالانه وجود دارد برای گرفتن قیمت دقیق هر سمعک به کلینیک سمعک تهران صفیر مراجعه کرده تا ضمن مشاوره در مورد وضعیت شنوایی تان بهترین سمعک متناسب برای شما نیز انتخاب شود.

 

کلام پایانی

سمعک نامرئی یکی از وسایل بسیار مفید برای همه افرادی است که علی رغم کم شنوایی، به علت ترس از دیدن آن توسط دیگران حاضر به استفاده از سمعک نیستند. یقینا استفاده از سمعک برای افراد کم شنوا، زندگی را از حالت انزوا، افسردگی، گوشه نشینی و … خارج می سازد و زندگی شیرینی را به همراه خود می آورد. لحظه ای از زندگی را از دست ندهید.
نویسنده: دکتر ایوب ولدبیگی
دارای مدرک دکترای تخصصی شنوایی شناسی Doctor of philosophy Degrees( Ph.D.) Audiology از دانشگاه علوم پزشکی ایران (IUMS)، مدرس و عضو کادر آموزش دانشگاه، حیطه فعالیت تجویز انواع سمعک های به روز دنیا، ارزیابی تخصصی شنوایی و درمان وزوز گوش.
4.2/5 - (5 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت - سمعک نامرئی هوشمند تهران صفیر
مشاوره رایگان
×
تماس تلفنی با مشاور تهران صفیر 09129214119 Whatsapp chat
ارسال پیام در واتساپ Whatsapp chat